Tuesday 19 June 2012

Testimoni GCP 01

Pemilik GCP
Daripada : Mukhlis bin Ahmad Azam.

Perancangan kewangan yang baik adalah suatu yang sangat kritikal di zaman ini,
lebih lagi bila hidup di tengah kota raya. Orang yang perpendapatan rendah pun
boleh lebih selesa dan senang berbanding orang yang berpendapatan tinggi.

Itu lah pengajaran yang saya perolehi bila mula menjejakkan kaki ke alam
universiti. Pada tahun 2008, yuran pengajian dan kos sara hidup yang tinggi
akhirnya menyebabkan yuran tertunggak saya melebihi RM7 000, dan ia perlu
dilunaskan sebelum saya boleh menduduki peperiksaan terakhir pada 2012.

Mengikut perkiraan, yuran tertunggak tersebut akan bertambah melebihi RM20 000 pada awal tahun 2012. Berlatar belakangkan keluarga yang susah, saya tidak punyai cara lain selain berusaha sendiri untuk melunaskan semua hutang tersebut. Walau sibuk mengejar segulung ijazah untuk menjadi seorang doktor, ini tidak menghalang saya untuk belajar tentang pengurusan kewangan yang baik.

Di sini lah saya mula mengenali kelebihan emas dan perak, yang mana emas dan perak sewajarnya menjadi salah satu portfolio wajib dalam perancangan kewangan setiap orang. Saya seterusnya dipertemukan dengan GCP pada penghujung tahun 2009.

Alhamdulillah, keputusan saya untuk menyertai rangkaian pengedar GCP adalah suatu yang tepat. Kelebihan, faedah, cara dan fleksibiliti yang GCP tawarkan memang terbaik! Bila mana dengan usaha yang berterusan, ilmu yang secukupnya dan strategi yang baik, akhirnya pada bulan 2 tahun 2012, saya berjaya membayar semua yuran tertunggak saya. Malahan ada lebihan lagi yang saya boleh simpan untuk berkahwin kelak. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Alang-alang nak berjaya, biar terus jadi kaya.

Jika saya seorang pelajar pun mampu lakukan, anda di luar sana tidak terkecuali.
Yang penting anda mahu!

Hubungi saya segera di talian 012 - 3133 764 dan
email : eng_0102mat@yahoo.co.uk
untuk sama-sama berjaya .

Anda boleh layari http://jomsimpan-emas.blogspot.com/ untuk perkongsian bersama. Fast action, fast result!

> Mukhlis bin Ahmad Azam
> Pengedar sah GCP AD1462
> Pelajar perubatan tahun akhir, Universiti Malaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails