Tuesday 19 June 2012

Testimoni GCP 02

Daripada Khairil Haizid Bin Kamal, 016- 389 9274

Saya bermula dalam pelaburan emas dengan membeli emas dengan harga yang tinggi merupakan antara kesilapan besar bagi saya yang merupakan pelabur dan penyimpan emas. Bukan kerana ia tidak laku,tetapi saya membeli dengan harga yang tinggi menyebabkan lambat untuk mendapat untung.
Emas yang saya beli adalah jenis 999 PAMP Suisse 100g,dengan harga RM19500. Sekiranya saya buat kajian dan perbandingan harga, saya boleh jimat RM2500 andai saya menjadi pengedar GCP kerana pada masa itu, pengedar GCP boleh membeli hanya dengan RM17000.

Selepas peristiwa itu,saya mula mengkaji beberapa syarikat pelaburan emas dan berkenalan dengan Puan Nor Fazilah Abd Mohd, salah seorang dealer GCP yang mengasaskan rangkaian dealer JutawanGold.Setelah menerima penerangan dari beliau tanpa berlengah lagi saya memilih untuk menyertai GCP di bawah rangkaian dealer JutawanGold.

Walaupun perlu membayar wang 'hangus' RM1000 sebagai dealer GCP,saya sangat berpuas hati apabila menyertai GCP. Pertama,dalam masa sebulan Alhamdulillah,hasil jualan emas GCP,saya berjaya mendapat kembali modal RM1000 bayaran yuran hangus pengedar. Yuran hangus ini bukan sebarang hangus,anda dapat keistimewaan sebagai pengedar. Saya boleh ceritakan lebih lanjut jika kita bertemu dan berhubung kelak.

Kedua,pendapatan saya menjual emas part time meningkat dari hanya 2 dan 3 angka kepada 4 angka dalam masa 2 bulan sahaja.

Ketiga,ketenangan jiwa yang diperolehi apabila menempah emas GCP kerana stok akan dihantar pada kita,tanpa perlu bersusah payah mengambilnya. Jimat masa,jimat tenaga,jimat kos. Penghantaran percuma seumur hidup dijamin pula keselamatannya oleh GCP, tenang jiwa.

Keempat,semestinya dapat memiliki emas dengan harga yang lebih murah, tanpa upah dan mengikut harga pasaran emas dunia yang tidak akan dinikmati jika membeli di kedai emas biasa.

Kelima, after sales service yakni bos besar GCP Tn Hj Shamsul Anuar Md Ali dan rakan2 pengedar samada di rangkaian RDJ ataupun yang lain sentiasa memberikan bantuan antara satu sama lain, serta bos GCP yang sangat prihatin terhadap pengedar-pengedar syarikat.

Pada saya GCP adalah syarikat yang berjaya membantu bumiputera islam dalam meningkatkan kefahaman dalam emas,berdaya saing,membantu meningkatkan pemilikan emas bumiputera muslim dan tidak jemu menyebarkan kefahaman tentang emas secara percuma di seluruh negara..

GCP bukanlah syarikat MLM, tidak menjanjikan pulangan hibah atau dividen bulanan jika membeli produknya.GCP juga tidak menyediakan skim pembelian secara arrahnu. GCP memberi peluang untuk anda diluar sana membeli emas dengan harga yang lebih murah dari membeli di kedai emas biasa.
Harga akan menjadi lebih murah jika anda menyertai GCP sebagai pengedar dan Insyaallah, anda dapat menjana pendapatan sampingan sebagai pengedar emas.

Emas dan Perak merupakan aset yang mudah dan senang dimiliki dengan modal yang kecil tidak seperti aset lain. Justeru,sedarlah yang emas dan perak ini merupakan pelindung nilai wang kertas anda dari inflasi.

Jangan biarkan kesemua wang kertas anda dimamah inflasi,tukarkanlah sebahagiannya kepada aset seperti emas dan perak. Ingatlah,emas fizikal mampu membantu anda di kala kesusahan.

Dengan memiliki emas fizikal, anda tidak akan kaya serta merta,tetapi Insyaallah,anda dapat mengelak dari terus menjadi miskin dihakis inflasi.

Anda diluar sana, jangan tunggu lama-lama, jom sertai GCP sekarang! Hubungi Saya Khairil Haizid Bin Kamal, AD2992 016- 389 9274 Kawasan liputan untuk bertemu Teluk Intan, Sabak Bernam,Tanjong Karang dan Kuala Selangor.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails