Tuesday 19 June 2012

Testimoni GCP 03

Pemilik GCP
Anak saya yang ke-3 sering sakit sejak lahir sehingga pernah tinggal di NICU selama hampir 2minggu.Saya sering bercuti untuk menjaga anak yg sakit Memandang kan saya bekerja makan gaji akhirnye terpaksa membuat pilihan untuk berhenti kerja demi keluarga yang saya sayangi.Menyedari hakikat perbelanjaan harian semakin bertambah, saya cuba membantu suami untuk bersama-sama menambah pendapatan bulanan.Berpegangkan prinsip diri sendiri "JIKA ORANG LAIN BOLEH BERJAYA KENAPA TIDAK UNTUK DIRI SENDIRI" alhamdulillah saya berjaya membuka perniagaan sendiri.Setiap perniagaan pasti ada halangan dan rintangan.Pelbagai sindiran dari rakan-rakan membuat kan saya terasa dicabar untuk menunjukkan kebolehan saya.Alhamdulillah berkat kesabaran saya tetap bertahan dengan semangat untuk membesarkan anak-anak demi mendapat pendidikan yang sempurna untuk masa depan mereka.Saya gemar membeli barang kemas untuk diri sendiri.sehingga sering mendapat tentangan dari pihak suami.Mungkin disebabkan harga yang mahal suami tidak pernah sama sekali menggalakkan untuk terus membeli EMAS.Saya terpaksa sembunyi-sembunyi untuk membeli EMAS bagi menambahkan koleksi peribadi saya.Untuk mendapatkan harga EMAS yang murah saya membeli secara online dari seseorang yang saya tidak kenal sama sekali.Alhamdulillah ternyata EMAS yang saya beli bukan EMAS tiruan.Boleh dikatakan setiap bulan saya membeli secara online hampir setahun,akhirnya peniaga tersebut mengenalkan saya dengan Syarikat GCP.Tanpa melengahkan masa saya mengambil peluang keEMASan untuk bersama menjadi keluarga besar GCP bagi mendapatkan harga yang murah dan amat memuaskan hati.Sejak itu suami pula lebih menggalakkan untuk merebut pelbagai peluang yang GCP tawarkan pada setiap ahlinya.Dengan perasaan bangga dan yakin saya kongsikan minat ini dengan orang yang sering saya jumpa iaitu pekerja-pekerja saya.Pada umur yang masih muda saya menggalakkan mereka untuk mengerti dan memahami tujuan asal kenapa saya memilih EMAS dan PERAK.Untuk apa kepentingan EMAS dan PERAK di masa hadapan.Saya bersyukur mereka dapat berkongsi minat yang sama.Walaupon saya baru menyertai 2bulan keluarga besar GCP ini, saya dapat menjana pendapatan secara langsung yang tanpa saya sangkakan.Kira-kira 3minggu yang sudah saya ade membeli rantai tangan untuk dijadikan koleksi simpanan pelaburan saya.Pada satu malam saya mendapat panggilan dari rakan GCP dimana beliau memerlukan seutas rantai tangan pada malam tersebut juga.Atas dasar hubungan keluarga besar GCP ini saya menjualkan rantai tangan tersebut dengan tanpa saya sedari telah memberi keuntungan kepada saya tanpa saya duga.Ini lebih menjadikan semangat untuk saya melabur dalam bidang EMAS ini.Saya rasa bersyukur ALHAMDULILLAH kerana saya di pertemukan dengan GCP. Untuk anda diluar sana yang berminat untuk menjana pendapatan jangan buang masa keEMASan yang ada sekarang. https://www.facebook.com/norlinawati
Anda boleh SMS saya di no 0192577160
Authorised Dealer(AD3080)
Nor Linawati Binti Ibrahim

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails