Tuesday 19 June 2012

Testimoni GCP 04

Pemilik GCP
Muhamad Faizal Anuar PJ : Sebelum menjadi pengedar GCP saya telah didedahkan dengan emas oleh abang-abang saya tapi masa itu masih belajar hidup kira nak bergembira saja tanpa memikirkan tentang kepentingan simpananan emas ini.Awal tahun 2012 saya mula berjinak-jinak dengan emas,dan mula membuat kajian tentangnya.Tapi dalam diri rasa macam tidak lengkap jika tidak menjadi pengedar akhirnya awal bulan Mei 2012 saya menyertai GCP.Kenapa GCP ? dah lama ingin menyertai GCP tapi masa itu nak jadi pengedar kena mempunyai modal rm11K.Memang tak ada le.Saya tertarik dengan tawaran stok mudah didapati dan paling penting kos penghantaran percuma seumur hidup termasuk kepada pelanggan.Yang paling tertarik kenyataan CEO GCP Tn Hj Shamsul Anuar Md Ali beritahu kita pengedar sebagai tokey besar semuanya GCP yang buat semasa seminar di Bangi.Dan yang paling penting GCP bukan skim cepat kaya ataupun skim pyramid yang paling utama GCP bayar zakat tau.Lebih menarik sebahagian yuran keahlian kita didermakan untuk pembinaan masjid.GCP adalah syarikat emas 100% Bumiputera yang semakin berkembang maju dan banyak mengubah ekonomi ramai pengedar GCP.
Amat rugi bagi yang hanya bercakap tapi tidak bertindak,sertailah GCP untuk mengubah kehidupan yang lebih baik.Inginkan lebih info call/sms 019-6401493 pada bila-bila masa.InsyaAllah Dengan Izin Allah GCP dapat membantu anda keluar dari kepompong biasa-biasa ke kehidupan luar biasa.Hidup anda pasti huru-hara. https://www.facebook.com/faizalpj
Muhamad Faizal Bin Anuar
Ad3299

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails