Tuesday 19 June 2012

Testimoni GCP 06

  • Melihat ibu yang uzur membuatkan hati saya hancur luluh dan mengenangkan tiada siapa yang menjaganya di kampung sepenuh masa makin menghiris-hiris perasaan saya, alangkah bahagianya jika saya mempunyai kewangan yang kukuh dan boleh menjana pendapatan sambil menjaga ibu yang amat saya sayangi, namun apakan daya pekerjaan kais pagi makan pagi yang saya lakukan tidak menjanjikan kemewahan, pelbagai pekerjaan sampingan saya lakukan, dari menjual kain-baju hingga menjual karipap, semuanya berakhir dengan penat yang amat sangat namun masih tidak dapat menyimpan. Ditakdirkan satu hari suami saya Najmi bin Aziz berkata "kesian saya tengok awak buat macam-macam kerja untuk membantu saya mengurangkan beban, apa kata awak cuba menjual emas" saya kata manalah saya tahu nak menjual emas, ilmu pun tiada, dan modal sudah pasti besar...emas tu" lama juga masa yang diberikan oleh suami untuk saya berfikir dan mencari-cari cerita tentang emas di sana-sini, pencarian di internet menemukan saya dengan syarikat GCP yang pada mulanya saya masuk hanya suka-suka kerana ingin membeli emas dengan harga murah dari pasaran. Memang seronok keluarga GCP ni, sebab sekali sahaja saya tanya berbagai-bagai jawapan datang dari pelbagai dealer, semua dealer sudi membantu tanpa prejudis, memang tiada paksaan dalam proses saya menjadi ahli GCP, saya sertai dengan mencari sendiri...tiada sesiapa pun memperkenalkan syarikat GCP ini pada saya, saya berdoa kepadaNya untuk menentukan dengan siapa yang saya harus sertai, akhirnya saya memilih Cikgu Zubedah untuk menjadi sifu saya, Alhamdulillah, setelah sebulan berkecimpung dan menyertai seminar percuma bersama GCP, saya telah berjaya membeli lebih dari 500gram emas dengan GCP, sudahlah harga murah penghantaran percuma lagi. Saya seronok dan bangga dengan GCP, dengan modal yang minimum saya dapat bermacam-macam gelaran termasuklah "orang kaya" dan "tokey emas" saya AMINkan sahaja doa kawan-kawan, manalah tahu ianya akan jadi kenyataan suatu hari nanti, yang paling saya sedih bila ibu saya mendoakan kejayaan saya dalam bidang emas, dan saya juga dapat membelikan ibu saya yang tercinta seutas rantai tangan GCP, setiap hari ibu akan bercerita dengan jiran-jiran di kampung yang saya anaknya ini "tokey emas", terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu saya Sujinah HJ Mumbhari, kerana tanpa ibu saya tidak akan berjaya...jika anda mahu berkongsi kejayaan bersama saya add saya di fb norizanwariman/fb dan jangan segan-segan hubungi saya di talian 017-3489008 dan layari laman web gcp di www.gcp.com.my.....amin...moga dipermudahkanNya
    Golden tips. Rahsia kaya dan berjaya dunia akhirat:
    Bahagiakan ibu/bapa, isteri / isteri-isteri, & anak2 kita. Jaga hati mereka & bahagiakan hidup mereka. Bagaimana kita nak jaga amanah Allah spt harta benda dan wang ringgit bertimbun2 sedangkan amanah yg kita ada ni tak dijaga sebaiknya?
    Allah maha pemurah. Baik yg kita minta maka baiklah yg diberi. Buruk yg kita minta maka buruk lah yg diberi.
    Ingatan utkku yg mudah lupa. Boleh boleh?
    Golden tips. KAYA dan BERJAYA dunia akhirat: Senangkan hati ibu, bahagiakan hidup ibu. Kasih ibu membawa ke syurga. :) — with Norliza Ngatiman.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails